Hai să nu “Free Gică”!

Prezentarea situației: anumiți domni care făceau nasoale și șterpeleau bănuți (irelevant de la cine) au intrat la închisoare în urma unui proces judecat cu legi, cu probe, cu procurori, cu avocați…cam cu tot ce-i trebuie unui proces.

Toate bune și frumoase, problema e că printre ei se află zei (vezi nea’ Gigi și domnul Gică). Prin urmare se ambalează lumea pe internet, se ambalează lumea în afara internetului, la TV, la coadă la ceapă, la facultate, la muncă, la sală, la bere (mai ales acolo) ca să “Free Gică”…adică să scoată din închisoare un om care a sfidat legea pentru că a fost un mare sportiv. Păi sportivii ăștia mari și faimoși și grandioși nu trebuie să respecte și ei legea? Legea asta nu-i făcută oare pentru toată lumea? Sau legea trebuie aplicată în regim de preferințe? Nu suntem toți egali în drepturi? Sau cum?

Pentru că un amărât de parcagiu a fost omorât în bătaie la secția de poliție nu se revoltă nimeni, se revoltă lumea că a intrat la închisoare un mare sportiv. Da’ de ce nu se revoltă lumea că un mare sportiv a furat? Miezul din dodoașcă mi se pare faptul că iubitul, vrednicul și plagiatorul nostru premier spunea că el l-ar grația pe Gică Popescu dacă ar fi președinte. Fiuh! Bine că nu e!

Faptul că oamenii ăia au ajuns în închisoare e rezultatul propriilor alegeri. Dacă au ales să fure, foarte bine, să plătească. Repet: legea unei țări e făcută pentru a se aplica tuturor cetățenilor și cetățencelor în mod egal, nu preferențial!

3 thoughts on “Hai să nu “Free Gică”!

  1. Îmi aduc aminte când era lumea agitată cu graţierea lui Năstase şi, cam în aceeaşi perioadă, a apărut o ştire despre o bătrână condamnată pentru o bucată de pământ (care, ironia sorţii, era a ei). Nu s-a mai agitat nimeni pentru ea. Cred că dacă mergem acum în toate închisorile din ţară, găsim zeci, poate chiar sute de oameni care merită mai multă simpatie decât Gică Popescu. Ghinionul lor: nu s-au născut talentaţi la dat cu piciorul în minge.

    1. Ioana, cu câţiva ani in urmă, eram într-o măcelărie la Piaţa Moghioroş. Am cumpărat ceva şi când să plec a intrat o bătrânică. S-a oprit in mijlocul magazinului şi a privit pierdută în jur. S-a întors apoi încet şi a ieşit apoi plângând afară. Am ieşit după ea şi i-am dat 10 lei. S-a blocat. Nu-i venea să ia banii. Am înţeles-o, ea nu primise “de pomană” niciodat-o. Ia, am îndemnat-o eu şi i-am spus o mică minciună; mi-a murit cineva drag şi e şi acesta un mod de a-l pomeni. E mai bine ca dumneata să-ţi cumperi ce vrei ca să mănânci cu plăcere decât să dau nişte colivă şi o bucată de pâine. Tot plângând, mi-a spus: am un nepoţel bolnav şi voi cumpăra o bucăţică de carne pentru el. Ambii lui părinţi sunt şomeri de mai mult timp şi nu avem nici bani pentru medicamente. Ei bine, la JIGODII, aparent le e milă de “bieţii” EXCROCI închişi, dar cu siguranţă că niciunul nu se gândeşte la miile de copii, mame, bătrâni, bolnavi etc. care se culcă seara FLĂMÂNZI. Asta deoarece JIGODILOR, de fapt, nu le e milă de cei închişi ci, 1) – se gândesc că dacă, Doamne fereşte, vor fi la rândul lor prinşi, poate că celelalte jigodii vor depune pentru ei cerere de graţiere şi 2) – un simplu gest POLITIC. Numărul de imbecili e totuşi imens şi mulţi dintre ei vor aprecia favorabil actiunea.

  2. Da, îmi aduc și eu aminte povestea cu bătrâna și recunosc faptul că bătrâna încă îmi trezește compasiunea, dar tot cred că dacă ai ajuns la închisoare în urma unui proces…e bine să stai acolo o vreme (cam cât a zis judecâtorul).

Leave a Reply

